Min Teboil

Min Teboil är en onlinetjänst för innehavare av Teboil Kundkortet. I tjänsten kan du beställa och spärra kort och se inköp gjorde med kortet. Du kan också updatera dina egna uppgifter alltid vid behov. I Min Teboil hittar du nyttiga länkar till våra webbsidor som till exempel stamkundsförmånerna.

I MIN TEBOIL KAN DU

• Registrera dig som stamkund eller beställa ett nytt kort

• Kontrollera och uppdatera egna uppgifter

• Kontrollera inköp

• Spärra kort

• Göra ändringar på marknadsföringstillstånd

Ofta ställda frågor om Min Teboil

Nedan finns ofta ställda frågor om Min Teboil:

INLOGGNING

Fungerar mitt Teboil Kundkort även om jag inte har registrerat mig som användare i Min Teboil?

Ja. Du kan använda Teboil Kundkortet även om du inte använder Min Teboil onlinetjänsten.

Glömt lösenord

För att få ett nytt lösenord, klicka på länken Glömt lösenord på inloggningssidan i Min Teboil onlinetjänsten.

Glömt användarnamn

Ditt Teboil-användarnamn är den e-postadress du angav när du fyllde i kortansökan. Om du har glömt e-postadressen, kontakta vår kundtjänst.

Förkommet eller trasigt kort

Du kan enkelt spärra ett trasigt eller förkommet Kundkort på sidan Kort i onlinetjänsten Min Teboil. På samma sida hittar du en länk där du kan beställa ett nytt kort.

Lägg till ett Kundkort till kunduppgifterna

Om du har ett Teboil Kundkort, som inte visas i dina uppgifter, kan du lägga till det enligt följande: På sidan Kort, tryck på knappen Lägg till ett befintligt kortnummer och ange kortnumret.

KÖPHISTORIK

Vilken information kan jag hitta på fliken Inköpshistorik?

Inköpshistoriken visar alla inköp du gjort med kundkortet, produkterna och de förmåner/rabatter som du erhållit. Du kan valfritt överföra uppgifterna till Excel.

MINA UPPGIFTER OCH MARKNADSFÖRINGSMEDDELANDEN

Varifrån härstammar informationen på sidan Mina uppgifter?

Du har uppgett de uppgifter som finns i systemet då du ansökt om kortet, antingen på stationen eller via webbplatsen www.teboil.fi.

Marknadsföringsmeddelanden från Teboil

Du kan ändra dina marknadsföringstillstånd för textmeddelanden och e-post på sidan Mina uppgifter. Tryck på Spara efter att du gjort ändringarna.

Jag vill inte längre ta emot Teboils marknadsföringsmeddelanden. Vad ska göra?

Du kan ändra marknadsföringstillståndet på sidan Mina uppgifter. Ta bort marknadsföringstillstånden för textmeddelanden och e-post och klicka på Spara ändringar. Ändringarna träder i kraft inom några dagar.

Adressändring och ändring av övriga personuppgifter

Du kan redigera din övriga information på sidan Mina uppgifter, men kontakta vår kundtjänst för att ändra födelsedatum. Kom ihåg att ange ditt Kundkortnummer, men ange inte ditt personnummer i meddelandet.