Teboil kanta-asiakkuuden ehdot ja säännöt asiakaskorttiasiakkaille

Näin keräät pisteitä

Pisteitä voi kerätä ostoista Teboil-huoltamoilla ja kuluttaja-automaattiasemilla, myös Express-asemilla *, kun käytät maksun yhteydessä Teboil-sovellusta tai kanta-asiakaskorttiasi ja maksat ostoksesi henkilökohtaisella pankki- tai luottokortilla tai käteisellä. Pisteet kertyvät ostoksen yhteydessä asiakkuudelle ja pisteet ovat voimassa 12kk ostopäivästä lukien.

** Poikkeusasemat, joilla pisteitä ei voi kerätä eikä käyttää on listattu Kanta-asiakkuus - Teboil.fi.

Pisteisiin liittyvät huomautukset

Huomautukset virheellisistä pisteistä on tehtävä Teboilille 14 vrk kuluessa ostotapahtumasta reklamaatiolomakkeen Kanta-asiakkuus ja pistereklamaatio - Teboil.fi kautta. Myös Teboililla on oikeus muuttaa virheellisesti kertyneitä pisteitä.

Kanta-asiakastasot

Euromääräisten ostojesi perusteella kuulut joko pronssi-, hopea-, kulta-, platina- tai VIP-tasolle. Ostot kertyvät 90 vrk ajanjaksolla. Voit edetä tasolta toiselle ostojesi perusteella kyseisen ajanjakson ajan ja päättymishetkellä oleva edistymisesi taso määrittelee seuraavan 90 vrk aloitustason. Voit aina edetä jakson aikana kuitenkin ylemmälle tasolle aina VIP-tasoon saakka ja saada uuden tason edut heti käyttöösi. Tasosi mukaan voit ansaita rahanarvoisia pisteitä polttoaine- ja sisäkaupan ostoistasi. Pistemäärät näet alla olevasta taulukosta.

90 vrk jakson aikana kertyneiden pisteiden enimmäismäärä platinatasolla on 45 000 ja VIP-tasolla 200 000. Pisterajan ylityttyä jakson aikana, jatkuu pisteiden kerääminen pronssitason mukaan.

Miten tarkistan pistekertymäni ja kanta-asiakas tasoni

Voit seurata Teboil-ostojasi, pistekertymääsi ja tasoasi kätevästi Teboil-sovelluksen etusivulla. Näet ostotapahtumat, kerätyt ja käytetyt pisteet myös Oma Teboil -sivustolta kirjautumalla palveluun. Jokaisen ostotapahtuman paperisesta kuitista näet myös pistetiedot sekä pistekertymäsi ja tasosi.

Tietosuoja-asetusten vuoksi voit tarkastella vain henkilökohtaisia Teboil-tapahtumiasi.

Ohjeet oma Teboil-sivustosta ja sinne kirjautumisesta löytyvät www. teboil.fi/kanta-asiakkuus.

Mitkä maksutavat ja tuoteryhmät kerryttävät pisteitä

Pisteitä voi kerryttää maksamalla ostot henkilökohtaisella pankki- tai luottokortilla sekä käteisellä. Pisteitä kertyy, kun maksutapahtuman yhteydessä tunnistaudut kanta-asiakkaaksi joko kassalla tai maksuautomaatilla. Pisteitä ei myönnetä jälkikäteen eikä niitä voi siirtää toiselle asiakkuudelle.

Teboil yritys-, maksuaika- ja D-kortilla tehdyt ostot eivät kerrytä pisteitä eikä kanta-asiakastasoa. Kerrytetyillä pisteillä ansaittu alennus ei kerrytä uusia pisteitä.

Seuraavat tuoteryhmät eivät kerrytä pisteitä eivätkä kanta-asiakastasoa *

Auto- ja peräkärryvuokraus, alkoholi-, tupakka- ja nikotiinituotteet, renkaat, huolto, huollon varaosat, huollon voiteluaineet, voiteluaineiden suurpakkaukset (yli 10 litraa), merkkihuollon varaosat, arvat/veikkaustuotteet, muu palvelu (lipunmyynti, välitysmyynti, postipalvelut).

Pisteiden käyttö

Voit käyttää ansaitsemasi pisteet alennuksena ostojesi loppusummasta kaikilla Teboil-huoltamoilla ja kuluttaja-automaateilla, myös Express-asemilla, sekä sisäkaupan ostoihin että polttoaineisiin. Pisteitä ei voi käyttää tuoteryhmiin, mitkä eivät kerrytä pisteitä *.

Pisteitä käytettäessä ohjelma vähentää pisteitä vanhimmasta alkaen. Jos pisteitä jää maksamisen jälkeen jäljelle, pistesaldo jää asiakkuudellesi seuraavia ostoksiasi varten. Käyttämättömiä pisteitä ei korvata rahana.

Käteisellä automaatilla maksettaessa ei voi käyttää pisteitä, mutta pisteitä voi kerryttää. Voit kerryttää ja käyttää pisteitä käteismaksun yhteydessä huoltamon sisäkassalla.

Miten Teboil sovellus toimii

Yhdelle laitteelle / puhelinnumerolle voi luoda yhden käyttäjäprofiilin. Rekisteröitymisvaiheessa asiakkaalle luodaan virtuaalinen asiakaskortti. Kaikki sovellukseen yhden asiakkuuden taakse liitetyt asiakaskortit kerryttävät pisteitä ja niillä on mahdollista käyttää pisteitä.

 

Teboil-sovelluksen käyttö edellyttää, että asiakaskortti on sovelluksessa, vaikka käytössä olisi Teboil maksuaika-, yritys- tai D-kortti. Teboil yritys-, maksuaika- ja D-kortilla tehdyt ostot eivät kerrytä pisteitä eikä kanta-asiakastasoa.

 

Voit käyttää ostojesi yhteydessä sovelluksen lompakosta löytyvää virtuaalista asiakaskorttia tai fyysistä asiakaskorttia. Sovelluksella voi tällä hetkellä maksaa polttoaineita ja autopesuja automaateilla sovellukseen liitetyllä pankki- tai luottokortilla. Sisäkassalla oston yhteydessä on näytettävä joko sovelluksesta löytyvän virtuaalisen asiakaskortin QR-koodia tai fyysistä asiakaskorttia pisteiden keräämiseen tai käyttämiseen, jonka jälkeen maksu suoritetaan pankki- tai luottokortilla tai käteisellä.

 

Teboil-sovellusedut

Sovelluksen käyttäjille on säännöllisesti omia erikoiskampanjoita, joista saat tiedon esim. sovelluksen ilmoituksista.

Sovelluksen sähköiset kuitit

Teboil-sovelluksen Lompakko-osiosta löydät kaikki maksutapahtumasi ja niiden tiedot. Kuitti on saatavilla niistä ostoksista, joiden maksu on suoritettu sovellusta käyttäen polttoaine- tai pesuautomaatilla.

Teboil kanta-asiakkuuden päättyminen

Asiakkaalla on oikeus päättää Teboil kanta-asiakkuus ilmoittamalla siitä kirjallisesti Teboilille. Kanta-asiakkuus päättyy automaattisesti ilmoitukseen. Ilmoituksen jälkeen pisteitä ei voi enää käyttää.

Mitä teen, jos korttini tai puhelimeni katoaa?

Voit sulkea kadottamasi fyysisen tai virtuaalisen kortin kätevimmin Oma Teboil -sivuston kautta asiakas.teboil.fi.  Voit myös olla yhteydessä Teboilin asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@teboil.fi tai puh. 020 470 0900* (puhelun hinta mpm/pvm, myös jonotusajalta).

Henkilötietojen käsittely

Me Teboililla huolehdimme siitä, että henkilötietosi ovat turvassa ja sinulla on oikeus yksityisyyteen. Käsittelemme kortin avulla saamiamme tietojasi huolellisesti. Noudatamme Teboililla EU:n tietosuoja-asetusta 25.5.2018 alkaen. Asetuksen tarkoituksena on parantaa EU:n kansalaisten oikeuksia omiin tietoihinsa sekä henkilötietojen luottamukselliseen käsittelyyn.

Teboil kanta-asiakkuuteesi liittyvät henkilötietosi voit tarkistaa kirjautumalla Oma Teboil sivustolle. Tililläsi voit muokata tietojasi sekä antaa ja poistaa sähköpostimarkkinoinnin lupia.

Voit aina kääntyä myös Teboilin asiakaspalvelun puoleen, kun haluat poistaa tietojasi tai asettaa kieltoja ja rajoituksia henkilötietojesi käyttämiseen.

Teboilin tietosuojaselosteessa kerrotaan mihin jäsenen henkilötietoja käytetään ja mitä oikeuksia jäsenellä on. Tietosuojaselosteet löytyvät Teboilin kotisivuilta.

Sopimusmuutokset

Teboil pyrkii kehittämään tarjoamiaan palveluja säännöllisesti, joten muun muassa siitä syystä se varaa itselleen oikeuden tehdä muutoksia näihin ehtoihin ja palveluun. Teboil tiedottaa olennaisista ehtojen ja palvelun muutoksista verkkosivuillaan ja/tai asiakkailleen sähköpostitse tai palvelun välityksellä. Muutokset astuvat voimaan ilmoitettuna ajankohtana. Jatkamalla palvelun käyttöä ehtojen tai palvelun muuttamisen jälkeen asiakkaan katsotaan hyväksyneen muutokset ja sitoutuneen noudattamaan muutoksia. Mikäli asiakas ei hyväksy muutoksia palveluun tai ehtoihin, tämän tulee kirjallisesti irtisanoa sopimus ennen muutosten voimaantuloa ja lopettaa palvelun käyttö.

Tietoa riidanratkaisuelimistä

Kaikki tästä sopimuksesta aiheutuvat riidat pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Mikäli osapuolet eivät pääse neuvotteluteitse kumpaakin osapuolta tyydyttävään ratkaisuun, ratkaistaan riita Helsingin käräjäoikeudessa ensimmäisenä oikeusasteena. Sanotusta huolimatta kuluttajalla on kuitenkin aina oikeus saattaa riita kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn siten kuin kuluttajansuojalaissa on säädetty, ja asian koskiessa henkilötietojen käsittelyä voi rekisteröity ottaa yhteyttä tietosuojavaltuutetun toimistoon.