Oma TEBOILISSA Voit
Kirjaudu palveluun:
OMA TEBOIL
USEIN KYSYTTYÄ
Jäikö jokin askarruttamaan? Alla usein kysyttyä Oma Teboilista:
TUNNUKSET JA KIRJAUTUMINEN
Toimiiko Teboil Asiakaskorttini, vaikken olisi rekisteröitynyt Oma Teboil verkkopalvelun käyttäjäksi?
Toimii. Voit käyttää Teboil Asiakaskorttia, vaikket käyttäisi Oma Teboil verkkopalvelua.
Unohtunut salasana
Saat uuden salasanan klikkaamalla Oma Teboil –verkkopalvelun kirjautumissivulla olevaa Unohtunut salasana -painiketta.
Unohtunut käyttäjätunnus
Oma Teboilin käyttäjätunnus on sähköpostiosoite, jonka olet antanut korttia hakiessasi. Jos olet unohtanut sen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Uusi kortti kadonneen tai rikkoutuneen tilalle
Voit sulkea toimimattoman tai kadonneen Asiakaskortin helposti Oma Teboil -verkkopalvelun Kortit-sivulta. Samalta sivulta löydät linkin, josta voit tilata itsellesi uuden kortin.
Korttien lisääminen tietoihin
Jos käytössäsi on Teboil Asiakaskortti, joka ei näy tiedoissasi, voit lisätä sen näin: Kortit-sivulla on painike Lisää kortti, jota klikkaamalla voit syöttää kortin numeron Oma Teboiliin. Kyseinen kortti lisätään tietoihisi.
OSTOHISTORIA
Mitä tietoja löydän ostohistoria –välilehdeltä?
Ostohistoria-välilehdeltä näet kaikki asiakaskortilla tekemäsi ostot, tuotteet ja niistä saadut edut / alennukset. Voit halutessasi siirtää nämä tiedot Exceliin.
OMAT TIEDOT JA MARKKINOINTILUVAT
Mistä tietoni ovat tulleet Omat tiedot –sivulle?
Järjestelmässä olevat tiedot olet joko täyttäessäsi korttihakemuksen.
Markkinointiviestit Teboililta
Voit muuttaa tekstiviestien ja sähköpostin markkinointilupia Omat tiedot –sivulla. Muutoksen jälkeen klikkaa Tallenna
En halua enää vastaanottaa Teboilin markkinointiviestejä. Miten toimin?
Voit muuttaa markkinointilupaa Omat tiedot –sivulla. Poista markkinointiluvat tekstiviestien ja sähköpostin osalta ja klikkaa Tallenna muutokset. Muutokset astuvat voimaan muutaman päivän kuluessa.
Osoitteenmuutos ja muut henkilötietojen muutokset
Voit muokata muita tietoasi Omat tiedot –sivulla, mutta syntymäajan muuttaminen onnistuu olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Muista mainita asiakaskorttinumerosi. Älä kirjoita viestiin henkilötunnustasi.