I MIN TEBOIL KAN DU
• Registrera dig som stamkund eller beställa ett nytt kort
• Kontrollera och uppdatera egna uppgifter
• Kontrollera inköp
• Spärra kort
• Göra ändringar på marknadsföringstillstånd
Min Teboil logga in
Ofta ställda frågor om Min Teboil
Nedan finns ofta ställda frågor om Min Teboil:
INLOGGNING
Fungerar mitt Teboil Kundkort även om jag inte har registrerat mig som användare i Min Teboil?
Ja. Du kan använda Teboil Kundkortet även om du inte använder Min Teboil onlinetjänsten.
Glömt lösenord
För att få ett nytt lösenord, klicka på länken Glömt lösenord på inloggningssidan i Min Teboil onlinetjänsten.
Glömt användarnamn
Ditt Teboil-användarnamn är den e-postadress du angav när du fyllde i kortansökan. Om du har glömt e-postadressen, kontakta vår kundtjänst.
Förkommet eller trasigt kort
Du kan enkelt spärra ett trasigt eller förkommet Kundkort på sidan Kort i onlinetjänsten Min Teboil. På samma sida hittar du en länk där du kan beställa ett nytt kort.
Lägg till ett Kundkort till kunduppgifterna
Om du har ett Teboil Kundkort, som inte visas i dina uppgifter, kan du lägga till det enligt följande: På sidan Kort, tryck på knappen Lägg till ett befintligt kortnummer och ange kortnumret.
KÖPHISTORIK
Vilken information kan jag hitta på fliken Inköpshistorik?
Inköpshistoriken visar alla inköp du gjort med kundkortet, produkterna och de förmåner/rabatter som du erhållit. Du kan valfritt överföra uppgifterna till Excel.
MINA UPPGIFTER OCH MARKNADSFÖRINGSMEDDELANDEN
Varifrån härstammar informationen på sidan Mina uppgifter?
Du har uppgett de uppgifter som finns i systemet då du ansökt om kortet, antingen på stationen eller via webbplatsen www.teboil.fi.
Marknadsföringsmeddelanden från Teboil
Du kan ändra dina marknadsföringstillstånd för textmeddelanden och e-post på sidan Mina uppgifter. Tryck på Spara efter att du gjort ändringarna.
Jag vill inte längre ta emot Teboils marknadsföringsmeddelanden. Vad ska göra?
Du kan ändra marknadsföringstillståndet på sidan Mina uppgifter. Ta bort marknadsföringstillstånden för textmeddelanden och e-post och klicka på Spara ändringar. Ändringarna träder i kraft inom några dagar.
Adressändring och ändring av övriga personuppgifter
Du kan redigera din övriga information på sidan Mina uppgifter, men kontakta vår kundtjänst för att ändra födelsedatum. Kom ihåg att ange ditt Kundkortnummer, men ange inte ditt personnummer i meddelandet.